Monday, November 15, 2010

Jamuan 1 batch!

biase je kot , yg pnting mknn di sponsor oleh azmil ! ... 2 yg best ..mkn nasi ape tah , pokoknye ade ayam la , biase je kot, mcm kt dewan makan .. pstu ade anugerah2 sgale .. aku mls nk dgr cz aku busy pih lagu.. aku tau la skola aku skola agama but ni kan jamuan akhir taon , so kne la vogeh cket .. dyorg msti bkak nasyid2 .. bkan aku x ske tp jamuan kne la hot2 cket .. vavavoom ! ... then mslhnye pen drive uh falie nye , x byk la lagu yg best2 , aku x bwk lak p.drive aku .. tp xpela ... dgr jela ... patu ade cenderahati , dpt tabung bentuk burger ! hurm , ade lah sorg budak ni siap bwk kitkat 1 bungkus , bapakkaye lah dye ... aku amek lbey tp syeda nan mahfuzah x dpt lak , so aku bgla dyorg , last2 aku dpt 1 jek ... pengajarannya jgn tamak lah ye :) .. daa~

No comments:

Post a Comment