Wednesday, November 16, 2011

Aku dapat asrama and rm 100 , kau ada ?

yeah , aku dapat 100
alhamdulillah , rezeki mencurah-curah tahun ni
banyak duit aku dapat tahun ni
hemm , tadi aku amek duit ni
aku xdela salam org tu laki pon en
tak kenal lah siapa
tp x sgke la rmi dtg ,
amek duit pun kan , spe x nk dtg
jumpala member2
mcm reunion pulak
start kul 10.30 kt sek bandar anggerik sek 6, pakai uniform sekola
aku dtg awal la gak en
thnx intan punya abang tolong hantarkan
aku ikut syaratnye cume uniform la tak
aku pakai stokin wrna wrni
xpekan ?
xpela , dh balik rumah pun
aku pki gelang lagi
ade gak pakai kasut sukahati
ade yg pki baju biase lagi
mase nme aku kene pggl agak panik la syafiqah yg ambik
so mse nme syafiqah aku pun naikla
ade 3 skola termasuk skola aku
ade sek 9 ngan projek
yg bestnya samttaj amek dulu
cepatla sikit aku balik
yg lg bestnya kelas aku dulu
wohoo ,
pas kelas aku 4.3 then 4.4
last sekali 4.1
nasib la aku bukan 4.1
aku pun balikla awal
thnx mak iklil hantarkan
then kiteorg g skola dulu nk tgk dpt x asrama
alhamdulillah dapat
kesian member2 aku yg x dpt
ramai weh x dpt
sedih sobsob:(
buat rayuan aku rse dapat tu
hmm , takpela
pokoknya aku dapat asrama and RM100
kau ade ?

No comments:

Post a Comment