Saturday, July 28, 2012

17th Ramadhan...

oh yeay
ramadhan is back
lambat updte
internet problem
bru skrg dpt
anyway
aku skrg berusaha bersungguh-sungguh
nk khatam bulan ramadhan ni
ngan member2 aku
pakat2 la kan
oh ye ,
kecoh la sekarang pasal PLKN
and sume org tak tahu aku dpt ke tak
sebab aku tak cek kat sekola
ramai la gak dpt
tahniah la ye
anyway 
td aku cek 
the result is....
















MAAF ANDA TAK BERJAYA , CUBA LAGI TAHUN DEPAN

mentang-mentangla aku ni tak bape nk tinggi
dia suro aku try tahun depan ?
okay lawak tak jadi..
oh ,
aku agak gementar nk tekan 
tp nmpknye 
i just pressed it
and itulah yg kluar
act aku teringin gak nk prgi
boleh main macam2
seronok
just part kawad tula yg tak bestnya
and aku tak kesa dpt ke tak
and sebab tak dpt ni
aku nk keje la
before masuk uni
ade gak duit sikit nk cover pape yg patut
well
aku decide nk amek asasi
cuma tak tahu course lagi
emm
tu je kot
daa~

No comments:

Post a Comment