Saturday, September 29, 2012

2 Years ? Beat Us If You Can !

hahah !
okay haritu hari asrama
makan-makanlah mcm biasa 
then dia umumkan sapa menang
alhamdulillah
dorm saya MENANG lagi !
yeay :)
dua tahun aku dorm tu
dua tahun menang 
kalau xde aku kalah tu
hihihi
thnx tu budak2 dorm yg membantu meMENANGkan dorm
thank you from the bottom of my heart <3 b="b">
eceh , geli aku
okay saya sgt gembira
because ini last year saya
it is an honour to win again
hahah
tahun depan cemana lah kan ?
klu la budak2 tu dpt dorm sme lagi
tiga tahun lah duk kat dorm tu
sabarlah ye
nak buat cemana klu yg arrange tu malas ?
hmm 
anyway alhamdulillah and gud luck lah tahun depan


2 tahun menang !
thnx to ahli2 dorm

 carta organisasi
mmg angry bird betul
nama aku terapung sebab hilang dah bende alah tu

kami pilih tema ANGRY BIRD sebab trend sekarang
tu pun dh tertanggal dah sikit
okay lah
daa~

No comments:

Post a Comment