Saturday, October 29, 2011

Kami Pesilat Pesilat Negara ~

ujian kenaikan bengkung
agak payah la
byk kut nk kene igt
bape ali dh aku lupa
tp nseb baik juri x suro ulang
kesian intan
asyik kene ulang
ade budak itm ngan seksyen 17 sekali

ni bukak gelanggang ,
bace alfatihah , alikhlas ngan selawat jek
xde bnde pelik pun
then barula start
aku x cuak langsung tp aku lupe jek
cane nih
arap2 dpt naik aa gak
aku nyer no 7
CR ke ?
haha :)



start ngan bengkung hitam dulu
kiteorg yg putih ni menunggu dengan penuh kesabaran


lepas diorg barulah kiteorg
tp kiteorg group 2 so tggula lg
agak lme la gak
then tibela masenye
aku partner ngan ain amani
yela kan sme tggi
senang la sikit




aku plg igt yg first kiteorg buat
asas gerakan hitam kosong no 3
tumbuk lurus pintal tali bertapak
dh la mlm tu hujan
so padang licin la
dan ber lumpur
kotor weh baju
so mse ber tapak tu yg first aku dpt
second pon dpat
smpi no 3
aku memang tak SLIDE la kat situ
licin weh
dh la pki stokin
terkejut weh
aku gelak tp cover2 la en
takkan nak mengilai pulak depan juri
bapak iklil pulak tu
then aku bangun la balik
patu sambung la combat , kunci ngan pentas
sori ain aku byk lupa
thnx igtkan aku
then ade lompat
anak kambing kut nme die
x igt lah



ni tgh tggu turn
dh la tinggi
memangla sepatutnya dua org
tp kiteorg xnk so dia buat tggi punya
alhamdulillah aku lepas
yeay!


ni dh abes dh
dri 8 lbey smpi lah nk kul 1 dh
dh abes aku pun tukarla baju
nk kuar jln2
beli adiah utk tukar adiah dorm
then balik umah
solat
tidor sampai maghrib


gambar ni tertinggal la
haha:)
daa~

No comments:

Post a Comment