Saturday, October 29, 2011

Oh Asrama :)

selasa malm aritu ade mkn mlm asrama
for those yg asrama la kan
dh la mggu sma time tuh
aduyainseb baikla rabu cuti deepavali
huh !mule2 mesti la ucapan segala
so , dengar jela
ni meja kiteorg


nombor je lebih tp kt depan la gak
tepi pintu
kiteorg pki baju kurung
jubah x bole
mebi cikgu xnk budak2 lg HOT kot?
bole pki shawl
tp pki tdg labuh
aku cm segan tp nk pki
bila pikir balik
xyala cz nnti nk mkn
rimas pulak
so x pakaila
then nmpk ade dak sorg f2 ngan sorg f1 pki
agak tercabar
tp diam jela
sebab kiteorg ade plan b (bukan the fugitive ye)
haha
then dia umumkanla spe yg menang
blok A ade 3 pemenang
blok B ade 4
sbb ade depan belakang , byk dorm
no 4 b216 kot
no3 b212 kot
mle2 ku rse mebi dorm aku ade menang kot
coz kiteorg byk dpt mrkh tggi
tp akhir2 tahun tu dorm cm mls nk kemas
so bersepah la
then
no 2 b210
dengan ini ,
mmg dh xde harapan la dorm aku utk mng
serius x berhrap lgsg
org sume dh pndg meja aku
aku ckp aa
'x mungkinla no 1 weh '
then
no 1 b206 !!!
huahua
:)
terkejut mahut weh




memangla bende murah en
tp berhargalah gak
sepanjang 4 taun aku duk asrama
x pena2 menang
alhamdulillah la taon ni menang
well
aku pun plg byk menyumbang dlm keceriaan dorm
hebat kan aku ?
haha
then barula mkn


ni lah mknn nya
thanks SEGISERI
huhu :)



ni nasi aku amek
makanla
patu ade nasyid
AMRAIN



aku x bpe la dlm nasyid2 ni
so ape dyorg nyanyi pun aku x ikut la
sebab mmg ZERO KNOWLEDGE !
dh masuk samttaj ni
xla zero sgt kan
up la sikit
then ade cabutan bertuah
adik aku dapat 1
tahniah , dpt belt
well
aku lupa nk gtau
dorm adek aku pon no 1 jugak!
hebat kan kiteorg
anak siapa
Abd Aziz dan Siti Rafiah jugak :)
hahah
then balik la ,
ni lah plan b kiteorg




aku ade amek byk lg gmbr tp hilang weh
sedih kut
those yg ade gmbr mse kt tgkt 2 yg kene marah tu
upload la kt fb
nanti i copy kay
daa~

No comments:

Post a Comment