Sunday, January 1, 2012

Happy New Year :)

Happy New Year :)
selamat tahun baru
huhuhu
senior year is starting !
best nyer
boleh buli budak bawah en ?
haha :)
habisla korg
tp malang nya ada sijil penting
SPM !
kne stadi gila-gila weh !
sebab ni la menentukan Uni mana aku masuk
aku teringin nak luar negara
ada sekali tu ayah aku ckp
abah : nanti masuk u kat luar negara je la
aku : teringin gak
abah : bagusla , senang sikit , abah hantar kat airport jek
along ngan angah susah sikit , nak kene cari hotel nak tido lagi
klu luar negara senang , kat airport je abah hantar
aku : *nganga*
hahaha
ada kebaikannya jugak
xdela menyusahkan parents aku en
dengan nak bayar study aku lg en
tp aku nak la parents aku teman sekali en
kalau korg pun mestila nak kan ?
haih
berangan jek lebih
macam la dpt u kat luar negara tu
hmm
tahun ni aku nak enjoy gila-gila
tahun last pun kan
STAM ?
aku tak tahula
teringin , tp tak nak
nantila aku pikir
banyak masa lg kan
aku harap tahun ni best la
kiteorg akan pastikan tahun ni best
aku ngan member aku akan plan mcm2
kasi tahun ni paling best untuk batch aku ngan yg lain
itupun kalau diluluskan oleh pihak berkuasa
cewah ! macam kerja ngan polis jek
wait for us SAMTTAJ
hah !
semalam aku pergi Segi Seri Steamboat!
nasib x jumpe kak shikin
huahua :)
walaupun aku dh selalu makan makanan segi seri tu
tp xpela , ni cik nuar ngan cik liza belanja sebab apis dapat 9A
biasa jela tmpt nya
flaming haritu lagi best
yg ni panas la , xde aircond
lawa tu lawa tp aircond xde
xpela
yg penting kenyang !
ni ade la gambar kenangan sikit
ni gambar tahun lepas sebab time tu belum pukul 12 lagi
haha :)













Have A Nice New Year :)

No comments:

Post a Comment