Friday, January 13, 2012

Senior Year !

Senior year is starting !
selepas dua minggu di asrama aku pun pulang
haha ,
rse macam lme duk sarama tu
tp takdelah batak sgt nk balik
just fine ,
nnti raya cina seminggu cuti cikgu kate
1 malaysia lah kan
untunglah
hmm ,
haritu cikgu ade bg borang pasal bahase ape nk guna
semua pilih dwibahasa kecuali 4.2
nak english
bajet pandai sgt la ?
*jeles*
huahaha:)
kay , guru kelas aku Cikgu Azhan !
hot weh , jacob black samttaj !
haha
*tahhapehapentah*
hmm , haritu mesyuarat agong segala
selasa kelab
aku pengguna , pengguna ape pun tak tahulah
aku dpt bendahari
then selasa firqah a.k.a rumah sukan
sekolah agama punya bahase lainlah kann ?
aku tak dpt pape un
layak nih
then hari khamis uniform n sukan
uniform aku silat lah kan
aku dpt ajk f5
sukan aku petanque
member suro aku jd naib pengerusi
xnk aku
petanque tu pun x pena main
nak jd naib bagai
lg pon aku dh ada dua so xpela bg org lain
itulah , byk le sikit mrkh aku tahun ni
hmm , anyway tahun ni kene kasi gempak sikit
i mean BANYAK
yela , last year pun kan
okay lah , i'm done
daa~

No comments:

Post a Comment