Tuesday, December 25, 2012

TheMouthWatering :)

HaiHaiHai
hohoho
selamat menyambut krismas kepada yg menyambutnye kan
okay 
sini nk citer
tadi aku buat kek red velvet
sedap weh
hewhew
nak ?
mai lah sini
seronok sangat
act kalau tak keluar oven takdenye buat
sebabkan kelmarin buat pizza
so harini buatlah bende lain
mula2 buat puff pastry dulu
pastu baru buat red velvet
aku dgn mak aku bergembira guna current
nasib baik abah tak marah
hihihi :)
esok ibu kata nak buat cookies pulak
pantang keluar oven lah kan
anyways , the pics are here :) 
 





macam kek krismas pulak
aku punya kerje lah tu menambah coklat parut
kesian org lain tggu nak potong kek nya
macam kek kat kedai kan
bolehlah aku bukak kedai kan
jom intan , kita bukak kedai
hewhew
okaylah itu aje
daa~

No comments:

Post a Comment