Wednesday, December 12, 2012

Yeah , FINALLY :)

Yeah ,
finally SPM is over 
seronok sangat
tp aku risau gila ngan sej n chemistry
aku rase terok gila aku jawab
hmm , tapela
let bygones be bygones
hmm ,
now i am currently celebrating my after SPM
movie marathon la jawabnya
macam2 citer dah aku tgk
dan banyak lg nak kene tgk
especially MERLIN !
season 5 ni aku dh tgk sampai ep 10 dah
kat tv baru 8 kut
aku lg advance lah kann ?
well , kat sini ade la sikit pic hari2 pakatan 5 sorg2 kat asrama
seronok sangat


MJ , Pah and Fathin 
(headphone tu aku punya , thnx to hanin)

tukar hadiah member aku dpt ni
aku yg nak
bantal biji2 tu
best gila
Akmal Adilla bagi
ada t-shirt sekali
tapi tak sempat amek gambar

ni dorm aku punya collection
teddy bear
thnx to katil RajaNurZayana

Qila , Fathin , Amani n Pah

aku pun tak tahu kenapa aku amek gambar ni
tapi teddy bear tu pandai posing kan ?

This is the BajuBatch
lawaklah bajubatch jersey arsenal :)

kat rumah aqilah for tahlil ibu dia
sorry for you
stay strong okay
anyway midia ngan nuha comel :)

inilah subjek terakhir aku
yang telah menambah seminggu dari budak2 SMK lain
akukan sekolah agama:)

my jadual periksa
gambar diambil the day before PQS

Kata-KataSemangatLahNi :)


Quotes of the day
FAILS AND LOSES ARE KEYS TO WIN
:)

dorm aku jek ada ni
ic kiteorg letak kat sini
sebelah pintu
supaya tak lupa


aku punya yang mana ?
yeah , aku punya yg macam muallaf tu
aku tak tahulah apasal aku punya nur tu lebih
hmm , tahun depan buat baru
harap2 nur terlebih jugak
hee:)


okay
itu aja
seeyoulater
daa~



No comments:

Post a Comment